Monday, October 25, 2010

Halloween, Chesterton, och Min Familj

På Söndag är Halloween. Halloween är min favorit dagen på åren och jag är mycket ivrig att mina dräkter. Jag ska vara en badvakt på Torsdag, en ängel på Fridag, och en renar på Lördag. Mina kamrater och jag gå till festen alla tre dagar men vissa manniskör gå alla dagar i veckan. Halloween i Ann Arbor är mycket hektisk och galen därför att gatorna är trångt med full manniskör. Jag hoppas att det är inte för kallt!

Förra året var jag en sjöman för Halloween. Dräkten var inte så bra.
Jag studerar i Michigan men jag kommer från Indiana. Jag bodde i en liten stad som heter Chesterton. Chesterton har mycket majs och gårdar men den ligger på Michigan sjö. Den kan vara tråkig ibland men den är mycket roligt på sommaren när jag kan gå till stranden.

Chesterton

Centrum har två gator


Stranden på Michigan sjö
Chesterton har många sanddyner också

Om du kisa ögonen du kan se Chicago!


Det finns en Svensk gård som heter Chellberg. Det har American stavning.







Jag bodde i en golfbana som heter Sand Creek men jag gillar inte golf. I spela tennis och jogga.
golf-marsh

Jag har två systrar som heter Maggie och Katie. Maggie är 27 år gammal och bor i Chicago och Katie är 24 år gammal och bor i New York. Jag har en hund som heter Lucy också.


Min Familj

Lulu

Nu bor jag i min sorority i Ann Arbor. Det är mycket roligt därför att jag bor med alla minna kamrater.
Ursäkta, Jag har många bilder!

No comments:

Post a Comment