Wednesday, September 22, 2010

Hej.

Hej,

Jack heter Andre Jonsson och jag studerar på University of Michigan I Ann Arbor, Michigan. Jag födde I Sverige men har bott nästan hela mitt liv I USA. Min mamma, pappa, och jag flyttade till USA från Umeå när jag var taå år eftersom min pappa nyss hade slutat sjukgymnastskolan och det var svårt att hitta job I Umeå. Jag studerar svenska för att jag tycker att det skulle vara bra att kunna prata svenska med mina släktingar som bor I Sverige även om nästan alla som jag känner I Sverige kan tala engelska också. På universitet ska jag studera biologi eller kemi och efter det kanske gå till läkarskola men jag vet inte exakt vad jag ska göra.

På mitt fritid ticket jag o matt träffa mina vänner, titta på filmer, spela tvspel och andra saker. Jag har en stuga uppe I norra Michigan och på sommaren tycker jag om att åka dit. Där tycker jag o matt vara I naturan och fiska och tad et lungt. Tyvärr i sommars fick jag inte åka dit så mycket eftersom jag arbetade på ett affär nästan varje dag. Jag hoppas att jag kan åka ditt i år innan vi stänger den.

Med vänliga hälsingar,

Andre Jonsson


Hello again,

Ok, now I guess I'm supposed to write another introductory post in english. I'm not really sure what to write about so I'll just say a lot of the same things I said in the Swedish post. I was born in Umeå, Sweden and when I was around two years old I moved to a small city called Coldwater, located in south-west Michigan. Right now I'm a sophomore at the University of Michigan in Ann Arbor where I plan to possibly major in biology or something like that and then hopefully attend med school after that. The reason I'm taking a Swedish class is so that I can become good enough at the language to speak Swedish to all my relatives who still live there when I visit them.

In my spare time I like to hang out with friends, watch movies, play video games (I just bought Halo Reach so I've wasted a bunch of time playing that), listen to music, and waste time procrastinating on the internet when I'm supposed to be doing work. I can't really say what my favorite movies are or what my favorite bands to listen to are because it depends on what mood I'm in and stuff like that. I also have a cabin in up in northern Michigan that I enjoy going to in the summer to hang out and relax. Unfortunately, I was only able to go there once this summer because I had to work so much and it was hard for me to take time off.

I've pretty much run out of ideas for what to write about so I guess I'll just go ahead and stop now.

Andre Jonsson


No comments:

Post a Comment