Sunday, March 27, 2011

Mitt sportlov

Jag skriver om brottning klubben jag är en dev av på universitet. Det är mindre än unversitets varsity lag och vi konkurrerar emot olika skolar. Tre veckor sedan åkte jag till Macon, Georgia för nationell turneringen. Jag och en andra pojke flög från Detroit till Atlanta och körde till Macon. Det var trevlig eftersom vädret i Georgia var mycket varmare. Det fanns sjuttiosju lag på turneringen. De åtta bästa i varje viktklass får utmärkelser. Jag brottades okej men inte gjorde bra som jag ville. Jag var inte i åtta bästa i år så jag hoppas att jag ska göra bättre nästa år. Turneringen var i en fin arena på Mercer universitet. Här är några bilder av den:





Alla människor på turneringen gå till en jättefin bankett för middag och utmärkelser. Alla klar upp och det är rolig. Här är oss från Michigan före bankett:






Jag har ingen bilder av mig brottning på nationell turnerinen eftersom det fanns inte någon för att ta fotografi. Medan jag brottades, andra pojken arbetade som tränare. Har är några bilder från tidigare i säsongen:



No comments:

Post a Comment