Wednesday, November 10, 2010

Michigan Friidrott!

Michigan Fotboll!
The "Big House"
Jag och mina vänner på fotboll lördag
Rodd! Min båt är i första hand!

Hej Alla!

Mitt namn är Jennifer och jag är en senior på Michigan. Jag är i mitt fjärde året på damernas rodd team. Jag älskar Michigan, men jag älskar speciellt Michigan friidrott. De flesta av mina vänner i skolan är idrottare, eftersom universitetet har en byggnad för oss att gå till där vi kan få handledare och göra våra läxor.

Min favoritsport vid Michigan förutom rodd är amerikansk fotboll.Den Michigan fotbollslag brukade vara mycket bra men de har inte varit så bra under de senaste åren. Jag hoppas att de blir snart bättre!

Jag älskar också ishockey. Vårt team är ganska bra och vi har en svensk! Hans namn är Carl Hagelin och han är från Södertälje.

Här är en webbplats där du kan se video från Michigan friidrott.

http://www.mgoblue.com/mzone/

Om du har några frågor angående Michigan idrottslag eller idrottsmän låt mig veta!

No comments:

Post a Comment